ראש מועצת גוש עציון: "לא מוכן ללכת עד הסוף בחוק יו"ש"

אייל ראובן No Comments on ראש מועצת גוש עציון: "לא מוכן ללכת עד הסוף בחוק יו"ש"

שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון ב"מהדורת הבוקר": "מסכים עם זה שהממשלה הזו צריכה להתחלף בכל רגע, אבל אנחנו צריכים כרגע לדאוג לחצי מיליון תושבי יו"ש וזה נוגע לכל חברי הכנסת. זו אחריות גם שלנו ואני לא בטוח שאני מוכן ללכת עד הסוף בנושא הזה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) על על המשבר בקואליציה סביב העברת חוק יו"ש. "אני מסכים עם זה שהממשלה הזו צריכה להתחלף בכל רגע, אבל השאלה האם אנחנו צריכים כרגע לדאוג גם לחצי מיליון תושבי יו"ש נוגעת לכל חברי הכנסת ולא רק לחברי הממשלה. זו אחריות גם שלנו ואני לא בטוח שאני מוכן ללכת עד הסוף בנושא הזה", אומר נאמן ביחס להתנגדות הליכוד להצעת החוק.

עם זאת, הוא הדגיש: "יש עוד שלושה שבועות להעביר את החוק, עד סוף יוני ואני לא חושב שהאופוזיציה צריכה לעמוד דום לדרישות הקואליציה ברגע זה".

נאמן הוסיף: "יש לאופוזיציה גם אחריות. אנחנו חושבים כבר הרבה שנים שנכון להחיל את הדין הישראלי על ההתיישבות הישראלית ביו"ש ולפתור את הבעיה הזאת אחת ולתמיד ולייצר מציאות נכונה יותר. הקואליציה בלחץ כי היא לא מתפקדת. יש לה עוד שלושה שבועות לפחות, שתיקח את עצמה בידיים ואם היא טוענת שהיא יכולה לנהל את המדינה – שתנהל אותה".

הוא התייחס להתנהלות הממשלה ביחס להתיישבות ביהודה ושומרון ואמר "בשקלול הכללי אנחנו חווים פגיעה מאוד קשה בהתיישבות". ביחס לנושא התחבורה והכבישים ביו"ש הוא תקף: "יש שרת תחבורה בארץ? לא שמעתי על זה. ניסינו לדבר איתה, לא הצלחנו בכלל להגיע אליה. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה, התעלמות מוחלטת. ואני לא בטוח שהתנהלותה בתוך הארץ שונה".



0 תגובות